Aselinannesi3 Hafta sık idrara çıkma ve karın ağrısı. Sizde de oldu mu ne kadar sürede geçti. Doktora danışmalı mıyım?
seda2209 Aselinannesi3 valla enfeksiyon var diye o zamanlar başladı hâlâ aynı devam ediyor. Son aylar zaten sık idrara çıkma olayı oluyor da bizim erken başlamış. Sizde de enfeksiyon olabilir
Aselinannesi3 İlk gebeliğim stres yapıyorum bir de sanırım o da çok etkiliyor bir an önce geçer inşallah çektiğimiz en güzel ağrılar aslında ama bebekte stres olabiliyormuş birazda ondan çekiniyoruz🤗