Maviliiix Kızlar 37+1 haftalığım bugün acile gittiğimde yüz ve üzeri sancılarımın olduğunu söylediler ama açılmam yokmuş. Yatış verdiler ama açılma olmadığı için kabul etmedim. Başına gelen var mı ? Varsa sancıdan ne kadar süre sonra açılmanız başladı.
2bebe1gebe Maviliiix yani benim açılmam ilerlemedi sancılarda böyle bişey yaşamadım ama tek bildiğim sancılarım bebeği strese sokması bü u yüzden nst takibi yapılıyor bebeğin kalp atışları nasıl diye siz bebeğin hareketlerini iyice takip edin ve açılmanız için egzersizler yapın çok sancınız varsada her ihtimale karşılık bebeğin durumunu öğrenmek için bi öuayneye gidin acile
Maviliiix 2bebe1gebe yani ben onların 100 ve üzeri sancın var dediği kadar sancı hissetmiyorum aslında canım bebek baya hareketli zaten çok şükür ikinci gebeliğim ilkinde sancım çıktığında açılmam da vardı bunda olmayınca ne yapacağımı bilemedim 🤷♀️
Hayat123456 Benimde en son pazartesi 1 cm açılmam vardı ama sancım yok sancı gelsin de doğurayım diye uğraşıyorum yaa çok tuhaf gerçekten
Maviliiix Hayat123456 bende hiç anlamıyorum sancı olmadan açılma nasıl oluyor yada sancı varken açılma nasıl olmuyor kafamda deli sorular 😂
Hayat123456 Maviliiix valla bende anlamadım hiç 39 +2 oldu bugün ne sancı geliyo ne başka bişey bebeğin kafası kanala girmiş dediler yavrum gelmek mi istemiyo anlamıyorum deli dana gibi evin içinde bi aşağı bi yukarı yürüyorum bakalım sıcak su ilişki hurma hepsini deniyorum 🤦🏼
Maviliiix Hayat123456 senin haftanda ilerideymiş aslında aslında açılma olunca suni sancı veriyorlar diye okumuştum doktorunla konuştun mu
Hayat123456 Evde Çek sancılarını senin için daha iyi olur, pazartesi tekrar kontrole gel dedi de işte sancı yok işin tuhafıı