Buraya asla böyle birşey yazacağım aklıma gelmezdi, ama oldu maalesef, bebeğim 3 hafta boyunca 5+6 da kaldı, b hcg değerim düştü ve dün kürtaj oldum. 2.hamileliğim ve 2.çocuğum olucakyı ama Allah nasip etmedi kalp atışları durdu, sizlerden dua istiyorum, Rabbim isteyen herkese çocuk sahibi olmayı nasip etsin inşallah 🙏