Mucizem_00
Gzmnrr
Nskyhn
Kızlar avent takıntısı markadan ya da lüxten değil yalnız . Bizimde öyle çöpe atacak ya da millete “bak avent kullanıyoruz” diye hava atıp, boş yere harcayacak paramız yok. Şu devirde kimsenin yoktur eminim. Anne memesine en yakın emzik aventtir. Diğer emzikler bazen meme reddine sebep olabiliyor . Ben yaşadım. Nuk galiba ilk kullandığımız. Sonra avente geçince düzeldi kızım
Mesela anne memesine en yakın biberon da lansinoh ve avent diye okumuştum 3 yıl önce . Gittim lansinoh aldım . Wee baby ile verdiğimde kızım memeyi reddediyordu. Ev biberon dolu. Tek tuttuğu lansinoh oldu.