Merhaba hanımlar gecen hafta catımın dar olduğunu normal doğum yapsam bile %90 ameliyatla sonuçlanacağını söylediler. Başından beri hep normal doğum istiyordum ama bebek gecemez riske atarsın dediği için ebem gözüm korktu. Suanda 39 haftaliğız çok fazla ağrım var artık dayanamıyorumda en gec pazartesi almamız gerek sezeryan olursan dedi doktor. Siz olsanız yinede normal doğumu denermiydiniz yoksa sezeryanmı olurdunuz?