Asenahil Gns-gur Evet canım oluyor zaten etkilerinde de bulunuyor ben de kullanmıştım aşırı göğüslerim acıyor yaniyordu ve şişmişti hamileyim sanmıştım ama yavaş yavaş geçti sonra
iclal01 Merhabalar hamilelikte duphaston kullanan var mı 8 haftalık hamileyim kanamam olduğu için vermişti doktor