Sehersakar Cerkess Ben klimanın başından ayrılınca buhran geçirir gibi oluyorum ekstra 10 kat daha sıcak hissediyorum 😂
ayla__ durulina7 başkent obada Saime Yeliz hışım doktorum çok memnunum inanın MaşAllah doktor bal kaymak 🤲🏼🤗
Ebbruc Muniii oranın yaşam koşulları beni çok yordu, bide 10 yıl yaşadım orda benden çok şey götürdü. Değişiklik olsun istedim ama sonuç pişman oldum 5 ayda 😂
Mehra_ Emir_Arasin_Annesi memnunmusunuz peki doktordan Biz 39+1 olduk pazartesi günü alıncak inşAllah 🥰
Emir_Arasin_Annesi Mehra_ inanılmaz memnunum hemde önce Allah sonra doktorum sayesinde bebegim sağlıkla büyüyor çok şükür masallah siz bitirmissiniz darısı bize insallah sağlıkla hayırla kucağınıza alırsınız insallah🤲🤲♥️♥️♥️
Mehra_ Emir_Arasin_Annesi amin inşAllah sizde öyle Rabbim tüm hamilelerin yar ve yardımcı olsun sağ salim alalim hepimiz kucağımıza 🤲