Suhedabln Merhaba hamiş anneler. Karnınızda yumru gibi bir şişkinlik oluyor mu hiç. Bazen sağ tarafta bazen de sol tarafta çok kötü şişkinlik oluyor ve acayip sert bir şişkinlik. Bunun sebebi nedir acaba. Erken doğum riski diyenler bile oluyor
Happymomsswater Suhedabln bende de oluyor doktoruma sordum bebek kendini doğuma hazırlıyor dedi kasılıyormuş normal yani
seda2209 Suhedabln bende de ya sağa ya sola doğru oluyor ama takmıyorum belli ki bebek toplanıyor bir tarafa. Uzun zamandır oluyor yani Dr olumsuz bir şeyler demedikce kafaya takmayın böyle şeyleri
Melisakeskinn Happymomsswater 18 haftadayım bana hep böyle oluyor ama karnıma ağrı giriyo sonra bi tarafa toplanıyo şişiyo
Happymomsswater Melisakeskinn He haftanız erkenmiş sizin ben 36 oldum 18deyken daha hareketlerini yeni yeni hissediyordum o yüzden yorum yapamıcam maalesef
teacherozlem Halimee1634 bende 17 haftalığım bende de oluyor arkadaşlar ben hiç böyle irdelemiyorum olur yani bunlar bebek bir tarafa toplanıp uyuyor ben bundan 10 sene önce de ilk gebeliğimde hiç bu kadar incelemedim kendimi bu kadarı gerçekten iyi değil rahat olun kanama yok bir şey yoksa kafaya takmayın
Melisakeskinn Halimee1634 bence hiçbir sebebi yok canım belki başını oraya koyuyor bellki ayaklarını bi sıkıntı olduğunu hiç sanmıyorum anneme söylüyorum olur bişey deil o diyor
Melisakeskinn teacherozlem aynen öyle ben bayadır bu durumu yaşıyorum 12-13 haftayken falan başladı diye hatırlıyorum