Esinakman Kizlar tahlil verdim ve doktor teoid degerlerimin yuksek ciktigini soyledi. Yarin tekrardan tahlil vericem fakat googleden okuduguma gore bebege zarari varmis gebeliginde bu sorunu yasayan varsa biraz yardimci olabilir mi lutfeeen
Huriye1996 Esinakman sınır 4500ms benim 4 çıkmış. Bir daha kan verdim 1 hafta sonra başka hastanede 3e düşmüş ilaca gerek yok dediler
Melek_Erten Esinakman duzenli ilaci kullanman gerrkli canım bebektr zeka geriliği yaotigini söylemişti doktorum bana. İlk hamileyken surekli kullanip emziriken birakmistim degerim 53 lere kadar yukselmisti.yeniden gebeligi düşününce 2 ay ilac kullanip sonra hamile kaldm. Dun gittim 0.75 kadar dusmus dozunu düşürelim dedi.
Motherbabys Esinakman Benimde gebelikte 5.50 ye çıktı normalde yoktu ilac kullaniyorum 1.1 şuan bebeğim olana kadar kulmanmamı soyledi doktorum
Hilal-95 Esinakman ilac vericekler dahiliye yada endokrine git mutlaka kuzum o dozunu ayarlıyor mutlaka kullan ilacı ben emzırıyorm hala kullanıyorum hiç sorun olmuyor merak etme kullanmasan zararı var düzenli kullan bsy olmaz allahın izniyle
melikeyimmmmm Endişelenmene gerk yok canım bende hamileliğimin ilk haftalarından beri troid değerlerim için ilaç kullanamaya başladım şuan 38+4 olduk çok şükür bir sıkıntı yok düzenli olarak ilacını kullan ayda bir kan verip değerlerine baktır
Bilgekpn Esinakman benim de hep yüksek çıkıyordu doğuma kadar ilaç kullanacağım 12-13 troid yüksekliğin de bebeğe zararı oluyormuş o kadar yüksek değildir umarım
Elmasabla Esinakman benim 39 du gebeliğin başında 50 mg içtiğim hap şuan 125 - 150 mg 1 buçuğa düştü değeri düzelir korkma 💐
Esinakman Hepinize ayrı ayrı çok teşekkür ederim yüreğime su serptiniz 2 dakikanizi ayirip yardimci oldugunuz icin Allah razi olsun tekrardan çok çok teşekkür ederim güzel anneler🥰
HipnozX Esinakman tsh değerinin hamilelikte 1-1,5 aralıgında olması gerekiyor. Mesela 3 bile gebe için yüksek. İlaç başlanıyor ve değer normale dönüyor endişelenecek bişey yok ama ilaç mutlaka yüksekse başlanmalı