-MucizeMelegiim- ben su an 36. Haftayı bitiriyorum sor ki bir gün endişelenmedigin gün oldu mu ? Asla olmadı. Kaldı ki tüp benek degil aşılama degil öncesinde kötü olumsuz bi durum olmadı. Annelik demek ki böyle bi şey . Çok yorulduğumda bile üzülüyorum acaba o da yoruldu mj mutlu mu. Yani o endişe hiç bitmiyor ilk 3 ayda düşük için korkuyorsun 3 ay geçiyo hareketi mi yok azaldı mı diyorsun .Allahım evlatlarımızı sağlıklı şekilde kucağımıza almayı nasip etsin ben hamileliğim basından beri hiç kendime dua etmedim hep bütün hamileler olarak dua ettim cünkü biliyorum çok zor