Birseniz hiç birini kullanmıyorum kuzum kokular kötü geliyor zaten dediklerini yapıyor olmama rağmen oluyor evlendim 6 senedir uğraşıyorum enfeksyonsuz bir günüm olmadı yillardir sürekli iç çamasiri günde bilmem kaç kez de degisiyorum mübarek suya karisim şeyler de fayda etmiyor yarına randevum vae dicem doktora suya karisim verme daha etkili bisi olsun hamilelikte daha fazla değerler çıkıyor tabi bende o haftalara isinlanmak istiyorum dha önce 3 tane kalbi duran kayıplar yaşadım ameliyatlar geçirdim onlar bile enfeksyon yaptı smdi ilk kez 13 hfta ya geldim o yüzden eşim pimpiriklendi akşam kafama takmıştı yukarda arkadaş sağolsun gce rahatlattı simdi senide okuyunca rahatladım 🤲🏻