Glsm8928 aynısını geçen yıl nisan ayında bende yaşamıştım, sadece benim başıma geldiğini zannetmiştim ama meğer nekadar çok insan bunu yaşiyormuş. Kürtaj sonrasını fiziksel anlamda gözünde büyütme hemen ayağı kalkabiliyorsun hatta verdikleri o hafif narkozun etkisiyle çok iyi hissediyorsun kendini. Birdaha gülebilecekmiyim diyor insan kendi kendine ama ben hep daha kötüsünü düşünüp kendimi rahatlatmaya çalıştım sonrasında, bebeğini kucağına alıp sonra kaybeden insanların acısı gibi.. İnşallah rabbim en kısa zamanda tekrar hamile kalmanı nasip eder sağlıkla…