Linam2121 Sabah yatisim yapılacak ama çok korkuyorum, kendimi sezeryan olacam diye çok çaresiz hissediyorum ve hissettiriyorlar 😌 Umarım herşey güzel olur 🥲
Mysmrt Linam2121 Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin çok kolay güzel bir doğum olsun inşallah 🥰
sessizizleyici Linam2121 o hissettirenler neden destek olmak yerine köstek olurlar acaba benims ezeryanım cok cok güzel geçti hic korktupum gibi olmadı inş kolay ve güzel doğum geçirirsiniz yavrunuzu sağlıcakla kucağınıza alırsınuz inş sonrasında biraz zor inş destek olan yardımcı olanınız olur yanınızda benim annem vardı cok güzel geçti şükür
elifffff1601 Linam2121 Sağlıkla doğsun inşallah herşey gönlünüzce olsun ama dogumun şekli önemli değil bu düşünceyle gitmeyin önemli olan ikinizin sağlıklı olması ☺️
Linam2121 sessizizleyici Sezeryan dediğin an sanki doğum değilmiş gibi konuşuyorlar maalesef. Yok yarım adam olacaksın yok böyle olacaksın vs vs . Ama inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız 💜
Yasemibrahim Linam2121 hiç takılma bos laflar dünyaya bir can getireceksin tadını cıkart bu anın hayatında unutamadığın en güzel anın olacak Allah yardımcın olsun sende bize dua ey sag salim Alalım kucaklarımıza ❤️
minnoskiz- @Linam2121 nasıl ve ne şekilde doğum yaptığının hiçbir önemi yok ikiniz sağlıklı olun da gerisi faso fiso
Elif927 Linam2121 Allah ım ağrı sızı göstermesin her şey gönlünüzce olsun 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🌷🌷 sağ sağlim bebişine kavuş inşallah 🤲🏻🤲🏻
3babymom Linam2121 sizi çok iyi anlıyorum heyecan ve korku bir arada ikinci sezeryanimda sabaha kadar uyumamistim saat 5 olmuş hala ayaktayım ve ağlıyorum nasıl gidecem gitmek istemiyorm hastaneye diye Allah yardımcınız olsun benim de 45 günüm kaldi yine son günde aynı şeyleri yaşayacm çok korkuyorum inşallah sağ salim doğum yapar atlatirsiniz çevreye bakmayın herşeyi derler hiç umrunuzda olmasın onemli olan sizin ve bebeğinizin sağlığı 🌸