Tanıdığım pozitifken doğum yaptı özel hastane takipliydi özel kabul etmediği için devlete yönlendirdi bebekte sorun olmadı ama kovit olduğu için de doktor ve ebeler sadece ilk yatışta kontrol etmişler bide doğum anında yanına girmişler korkutmak istemem asla.belki her devlet hastanesi aynı olmuyordur