REYHAN-2 0-1 ay yenidoğan 0-3 ay,1-3 ay,2-4 ay şeklinde aldım.nasipse doğjmun bu ayın sonunda.kışlıklar daha çıkmamıştı hep penye tuljmlar aldım.oğlumun hastane çıkışı yenidoğan ama kızımın çıkışını ablam almış ama bilemeden 0-1 aydan küçük(prametüre olarak)almış inşallah kızım hastanede birgünde olsa giyebilir çünkü çok minnak☺️