An itibariyle 36 haftalık olduk 2 gün önceki muayenede doktorum başı aşağıda dedi ama kanala girdi vs demedi bende sormayı unuttum birkaç gündür oturduğumda karnımı dizlerimde hissediyorum yürürken karnımı tutma ihtiyacı oluyor bu kanala girdiğini mi gösterir acaba tecrübe eden var mı?