Mersin15 Kızlar 27. Haftadayım akıntı görmekten gına geldi doktor normal dedi bişey kullanmıyorum koku oluşmaya başlayınca fitil söyledi söylediği fitlerinde gebelik kategorisi C kullanmamam lazım bence siz napıyorsunuz bi çözümü var mı bunu.
eslemesila Mersin15 çözümü yok bende 28 deyim o kadar fazla geliyor ki bazen suyum mu geliyor diye korkuyorum bazen sulu oluyor şu şeklinde oluyor anlam veremiyorum devlete gittiğim içinde hiç bisey demiyolar