Merhaba güzel anneler 🥰
Eski postlarımdan beni tanıyan bilir
17 haftalık bebeğimi kistik higromadan dolayı kaybettim 7 haftalıkkende düşük yaptım kimyasal gebelik gibi 2428 e kadar yükseldi betam vajinadan kese ve yolk göründü on gün sonra tekrar gel dedi doktorum gittim karından görünmedi kan verdim 2014 şok oldum sonra git gide düştü düşük yaptım o yüzden korkuyorum ve bekliyorum bat 31 kan verdim 39,57 pazartesi ,89,99 yarın bir daha vereceğim daha ne kadar kan vermem gerekiyor bilmiyorum bekliyorum 3000 leri görsem belki rahatlarım kese ve kalp atışını aynı zamanda görmek istiyorum diğer türlü çok zor aynı şeyleri yaşarım diye korkmaktaysa bekleyip gitmeyi tercih ediyorum sizce ne zaman gitmeliyim 🥰