Arkadaşlar öncelikle merhaba, her ortamda bana diyorlar ki suyu bukadar içme bebeğin suyu çok olur su fazlalığı yaşarsın diyip duruyorlar. 3 lt su içiyorum ve hani doktorum da böyle birşeyin olacağını söylemedi. Ama bugün misafirlikte kadın yeminler ediyor Allah’ı şahit gösteriyor çok Su içtiği için bebeğinin suyu fazla olmuş zamanında. Ne kadar içiyordun dedim 1.5 lt içiyormuş. Allah aşkına doktor yok öyle birşey derken her gördüğüm neden böyle su içme diyip duruyor böyle birşey mümkün mü ya