Merhaba kızlar ben 31. Haftama gireceğim yakın zamanda ama şeker ölçümünü hiç yaptırmadım bununla alakalı bir belirtim de olmadı( hamileliğim boyunca sadece 5 kilo aldım, bebek de haftasıyla uyumlu) ama yine de yaptırmalı mıyım? Başka ne gibi belirtileri olabilir? Tecrübeli ve bilgisi olan annelerimizden yardım bekliyorum🥰