Tomrishatun Sevimlianne_adayi sanmam bağırsak kurdu sonucta rahim ile alakası yok.. Çözümünü bulursunuz ınsallah cig birseylermi yediniz bu kurd olustu
Sevimlianne_adayi Selamcanim bana birisi dedi arkadaşım bende kıl kurdu var gebe kalmaya engel dedi fakat bende öyle az değil o yüzden merak ettim
Selamcanim Sevimlianne_adayi yok sallamış arkadaşın. Bende ileri düzey var lakin sıkıntı yok. Tedavi olmalısınız kötü bi durum o kıl kurdu. Kilo almaya engel ama hamile kalmaya değil.
Aminenin_annesi Sevimlianne_adayi canım hamile kalamamayı kilo da etkiliyor. cok zayıf ve çok kilolu olmak . bence sen bir diyetisyene git biraz kilo almaya çalış sonra kendiliginden olur belki de bebegin.
Sevimlianne_adayi Aminenin_annesi bilmiyorum canım kilo alamıyorum gittim galiba kıl kurdundan kaynaklı
Sevimlianne_adayi Tomrishatun bilmiyorum canım küçüklükten gelen birşey ya kıl kurdu yüzünden apandisit bile patladı benim tedavi olmuştum ama tekrarladı onun bi şeyi varmış dişisi onun düşmesi lazımmış