Ayss01 direk kendi doktoruma gitmeliyim o zaman. Veya da kan sonuçlarını direk kendi doktoruma atmaliyim. Koronadan sonra oldu bende. İlk başlarda çok yoğundu. Ben koronadan sandım ve üzerine düşmedim. Şu aralar azaldı ama devam ediyor. Acaba sıcaktan mi diye düşünüyorum. Riske atmaya gerek yok ama eşim gelsin direk acile gidip kan vereyim. Sonrada sonuçlari doktoruma atayım. Çünkü 2 hafta önce başladı kaşıntılar.