Tontikinannesi Merhaba kızlar.21+4 günlük gebeyim.Maaşallah bebeğim çok hareketli.Bazen endişe ediyorum bu durumdan.Sizde durumlar nasıl acaba merak ettim.
misslavinia1 Tontikinannesi benimkide aynı hareketli 21+1 haftalığız bazen hic hareket etmiyor merak ediyorum bazende durmuyor geçen 1 saatlik yola ciktik esimle hic durmak bilmedi dünde görümcemde yemekteydik yemek yerken hic durmadi ve bunlar sadece bi kaçı. Bebegim böyle hareketli olunca ben çok mutlu oluyorum😍
NurrrH Tontikinannesi bende 21+6yım şuan. Kızımda gebeyken kelebek gibiydi hareketleri, ama oğlum şuan yerinde durmuyor maşallahı var. Zaten erkende hissetmiştim hareketlerini. Normal ama sordum ben doktora 😅
Mlssaseker Tontikinannesi 21+2yim ve sürekli hareket hissediyorum 😍 cuma günü de detaylı ultrasona gireceğim heyecanlıyım 🙈
Tontikinannesi NurrrH benim ikinci bebeğim ve nasipse ikinci kızım.İlk kızımda hareketliydi ama bu fazlaca🤪ilk kızımın hareketsiz zamanları da olurdu.Ama bunun uyuduğundan bile şüpheliyim.Sanırım hiç uyumuyor 🤣