Merhaba. 4 haftalık hamileyim. Hamilelik öncesinde yara ve polipler vardı. Doktor yakma işlemiyle yarayı ve polipleri yakmıştı. Nedeyse 2 aya yakın cinsel ilişkiye girmedik. Sonrasında muayene olamadan geçti zannedip gebe kaldım. Şimdi ilişki sırasında vajina girişinde acı oluyor. Sanırım yara geçmedi. Ne yapmam gerek? Doğumda bir etkisi olur mu? Böyle bir durum yaşayan oldu mu?