Kızlar son 5 gün kaldı. 2. Evladıma kavuşacağım Allah’ın izni ile. İlk evladım sezeryanla doğmuştu buda planlı olacak. Acayip karmaşık duygular yaşıyorum. İlk evladım 3.5 yaşında ve doğum esnasında eşime kayınvalideme emanet edecegim ama aklım hep onda (kendisi çok düşkündür bana). Gündüz bir şekilde idare edeceklerdir ama gece veya sabah uyandiginda 😢😢.. ikinci evladıma kavuşacağım içinde heyecanlıyım, ilk sezeryanim çok rahat geçmişti bu sefer nasıl olcak endişesi… Birde nedendir bilinmez bir öksürük tuttu 3 haftadır Dr a gittigim halde cozumlenemedi. Dua edin lütfen herşey yolunda gitmesi kolay geçmesi adına. Sizde durumlar nedir?