Almanyadan hikayemi paylaşıyorum. 1 ağustos günü sabah 6.15 de hastaneye gelmem söylendi. İlk ameliyata ben alınacaktım. Geldim damar yolu açıldı, nst çekildi, lavman yapıldı sonra saat 8e doğru beni ameliyathaneye götürdüler. Bu benim 2.sezeryanım. İlk sezeryanda da belimde iğnenin yeri zor bulunmuştu ama bu kadar acı çekmemiştim. Omurga kemiklerim sıkı olduğu için zor bulunuyormuş bunu da bu sefer öğrendim. Anestezi doktoru çok uğraştı ve buda benim ciddi canımı yaktı çok ağladım o esnada yeter artık genel anesteziye dönmek istiyorum dedim. Bikaç denemenin ardından başarılı oldular ve herkesin dediği gibi aniden bacaklarıma aşağı sıcak bişey aktı sanki. Eşimi çağırdılar yanıma geldi. O beni konuştururken onlar bebeği çıkardı. Oğluşum tam 8.25de doğdu. Sondayı ameliyatta taktılar hiçbişey hissetmedim. Dikerlerken falan hiçbişey anlamadım. Odaya getirdiler uyuşukluğum çabuk geçti ağrı kesici serum taktılar. Evet ameliyat olduğum gün ve birsonraki gün çok zorlandım aşırı ağrım vardı çünkü hastanede sadece ağrı kesici hap veriyorlardı o da bence yetersizdi. İlk gece ilk ayağa kalkmadan sonra omuzlarıma şiddetli bir ağrı vurdu. Hemşireyi çağırmak için düğmeye bastım ama o gelene kadar ağrıdan ağlamaktan mahvoldum. Hemen bir ağrı kesici serum taktı ve ağrım gitti. Anladığım kadarıyla burda mecbur kalınca güçlü ağrı kesici kullanıyorlar. O esnada da ağrıları hep hissediyorsun bu kötü. İlk 2gün hatta dedim ben artık düzelmicem hep böyle kalcam ama 3gün cidden aniden bir iyileşme oldu. Tabiki az da olsa ağrım var ama rahatlıkla herşeyi yapıyorum. Sonda çıkarılırken hiç hissetmedim bence en kolay şey oydu. Ameliaytta karnıma bastırdılar ama hiçbişey hissetmedim. İlk kalkış evet çok zordu malum ağrı kesici de takmadıkları için kat kat fazla acı hissettim. Çok şükür hepsi geçti yarın eve gideceğim. Hergün daha da iyi hissediyorum. Hepinize kolay bir nefeste doğumlar diliyorum 🥰🥰