Merhaba sevgili gebeler, 7+2 günlük gebeyim. İlk embriyo transferimiz olumsuz neticelenmişti, fakat sonra güzel haberi aldık. Bu serüvenimi paylaştığım bir Podcast’im var. İlginizi çekerse kulak verebilirsiniz. “Meltem Parlak ile Gebemkuşağı Podcast” yazarsanız Spotify ve YouTube’da karşınıza çıkacaktır. Sevgiler, rahat gebelikler, sağlıklı, hayırlı evlatlar dilerim hepimize 🌸🙂