Aysenurkacarr123 Her doktora güvenme canim. Ben ilk gebeligimde 11 kadın doğumcu, 4 endokrinci, 4 diyetisyen değiştim. Gebeliğin sonunda doktorum kendim olmuştum artık. Bu gebeligimde diyet listem ve insülin miktarim dışında gitmeye gerek bile duymuyorum. Aralarında çok katı çok bilgisiz doktorlar da vardı ama hiçbiri de ilaç kullan demedi. Aksine önce diyetle düzeltilmeye çalışılır. Ölçümünü yaparsin. Baktı olmuyor. Oyle insülin başlanır.