Edakeskin1 İyi geceler 😇 30.haftada bel ve sırt ağrısı yaşayan var mı genelde geceleri yatınca oluyor
DidemDnnz Edakeskin1 ben :(( sırtıma bazen bıçak saplıyorlar yaaa… keşke öncesinde pilates vs yapsaydım sırtımı güçlendirseydim diyorum
3babymom Edakeskin1 bende 32+4 haftaym bel ve sırt ağrım var koltukta otururken bile sırtıma kirlent koyuyorm desteksiz oturamiyorum ve uzanırken de sağ sol ağrılarım oluyo