ALynaa67 Hanımlar merhaba 14.haftanın içindeyim en son kontrole gittiğimizde 4-5 gün önde olduğunu söyledi doktor sorum şu siz bebeğinizin hareketlerini en erken ne zaman hissettiniz ben bazen hafif kramp hissediyormuşum gibi geliyo mümkün mü acaba?
Pasalarimmmmm ALynaa67 ben kilolu bi bayanım ilk oglumu 17. Haftada hissetmistim şuanda 31 haftaligim 15. Haftada hissettim tamamen