Aynurakaya Kizlar ben ikili tarama yapdirdim daun sendromu yokmuş çok şükür.Ama benim beyaz kan çok yüksek çıkmış 73.7 kırmızı kanimsa çok düşük 34.7 Bu durumda ne oluyo tedavisi varmı çocuk hastaliklimi olur kimin başına gelmiş böyle bir durum.