Naz-elif3 Şeker yüklemesi yaptırmamak kadar cahilce bir sey daha yok. Elbette ki yaptırmalısın. Hele ki suyun fazla ve iri bebekse. İlk gebeligimde mecburen 4. Ayımda yaptırdım. Simdi 2 aylik hamileyim ve yine yaptıracağım çünkü şekerim yüksek. Yükleme esnasında verilen 50 mg şeker 2 dilim baklavada, 1 porsiyon suflede de var zaten. Kaldı ki bana mecburiyetten 100 mg yapılmıştı. 6 ay diyet 5 ay insülin kullandım. Eger şeker yüklemesi yapilmasaydi bebeğim ölü doğabilirdi, obez olabilirdi, şeker hastası olarak dogabilirdi vs. vs. Lütfen bilinçli olup doktorunuzu dinleyin. Eger gerçekten şekeriniz varsa kontrol altına almanız gerek.