Canım 13. Haftamdayım benimde 7. Hafta başladı kusmalarım prilam zofer bir süre idare ettiler sonra onzyd verdi doktorum.Gece 2 prilam sabah aç karına onzyd mis gibiyim son 20 gündür çok şükür 🙏🏻 tavsiye ederim bugün biraz azalmış galiba ki onzydi almadım ve 1 kere çıkarttım eğer böyle olursa kullanmayacağım öyle yani