Kqmn şehir hastanesine gidip memnun kalanı gerçekten anlamıyorum nasıl neyden memnuniyet. Geç döllenme olduğu için ultrasonda görünmeyen bebeğimi boş gebelik diye kürtaj etmeye kalkıştılar. Hadi bi kaç kere daha gideyim dedim hasta mahremiyeti denen şey sıfır aynı anda odaya 2 3 hasta birden alınıp ilgi alaka sıfır olan bir yer