Ormanmeyvelii Kızlar kış bebeği bunu giyer mi? Şimdi üzer zıbın gibi ya içine bir tekrar zıbında giydirilmez galiba üzerine mi bir şey giydirmek lazım. Kış bebeği için uygun değil? Kullanan var mı?
kuzeymomss Ormanmeyvelii yeni doğanlar için uzun kollu iç zıbınlar var çıtçıtlı olmayan adı gelmiyor aklıma onlar olabilir ama kolsuz zıbında olabilir
taninmayananne Ormanmeyvelii ben icine ek zibinla giydirmistim uyaninca ustune yelek takarsiniz olur biter. Guzel oluyor aman penye olan hersey giydiriljyor
Ormanmeyvelii Smyye1B Aşkım 2 zıbın olunca alttan çıtçıtları fazla olmuyor mu bebeği sıkmıyor mu yani
Minigin_annesi0 Evet en çok kullanışlı olan şey bence yeni doğan döneminde içine bir zıbın üzerine böyle takımlar giydirdim. Kışada böyle şeyler alcam
Smyye1B Ormanmeyvelii Yeni doğan döneminde giydirdim rahatsız olmadı sikmadi yani 😇 arada akşam saatlerinde banyo yaptırdıktan sonrada giydiriyorum 😇
kuzeymomss Ormanmeyvelii fotoğraf bulursam atıcam bende kullanmıştım yeni doğduğunda 10 lu paket halinde almıştım
Minigin_annesi0 Ormanmeyvelii Mayıs ayında doğdu evimiz ve yaşadığımız şehir serindi. 1 ay kadar iki kat giydirdim 1 buçuk 2 aylıktı tamamen kısa kollu ya geçtik 2 kat zıbında ikisi uzun değildi içine kısa üzerine uzun kollu giydirmiştim
Ormanmeyvelii kuzeymomss Çok mantıklı elimde 4 adet vardı zaten bu şekilde kullanabilirim teşekkür ediyorum 😍😍