tansudmrts 25 haftalık hamileyim doktorum karnımdaki sıvının biraz fazla olduğunu söyledi. Bunu yaşayan var mi ? Normale döndü mü?
tazebiranne_hg04 tansudmrts karbonhidratı ve şekeri kesmeniz gerekiyor genellikle şeker yükselince oluyor
yigitinannesiiiii tansudmrts ben varım ama düzeldi mi bidahaki kontrolüm haftaya o zaman öğrencem bakalım 😊