Ceren4444 Kızım olsaydı Minel veya Duru koyacaktım. Klasik isim olarak da Zeynep(babasının süsü demek) hoşuma gidiyor. Günümüzdeki popüler isimlerden hoşlanmıyorum ; Adel, Liya, Lina, Eflin, Belis, Mila, Alya gibi .. 🙈 Zeynep, Minel, Duru, Neva, Bade hoşuma gidiyor kısacası. 🌸 Kısa isimler daha güzel geliyor bir de bana. Kişiye göre değişir tabi. 🤗