Zeynep_61_70 Merhaba anneler daha 8+0 hafdalgigiz ama bazen sanki nefes alamiyorum gibi hissediyorum sizde de bu durum oluyor mu böyle karnım şiş gibi ve nefesim kesiliyor gibi ama uzaninca prk birşey yok
kelebek03-6 Zeynep_61_70 normalde ikinci trimesterde başlıyo bu dedikleriniz sizde biraz erken başlamış sankii🤔
_mom97 Zeynep_61_70 benimde ayni durum 11e giriyorum ara ara sanki nefesim daraliyo gibi hissediyorum ama sanirim normal bi durum cunku kan hacmi artiyor😊
_mom97 Zeynep_61_70 bol bol su ic ve yuruyus yapmaya calis. Kolay degil vucut artik 2 kisi icin calisiyor annesi😊💗
Zeynep_61_70 _mom97 haklısın kuzum ya bende aksi gibi hiç yürümüyorum bu aralar hep evdeyim belkide ondan oluyordur dediign gibi 🤭☺️♥️
_mom97 Zeynep_61_70 insallah faydasini gorursun😊 birde havalar cok sicak bu aralar nem fazla insani hepten yoruyor