Aliyeyildiz canım bende 5+5 im 5+2 de kese 7,40 dı dün lekelenme gördüm bugün doktora gittim 5+5 im 12 olması gerekiyor 10 dedi korkuyorum boş gebelik olabilir ama kötü konuşmak istemiyorum dedi folik asit folbiol kullanıyorum ecopirin ve enox 6000 kan sulandırıcı kullanıyorum bir de progestan verdi 200 lik sabah akşam vajinadan kullan dedi perşembe kontrolüm var inşallah bebeğimi görürüm dün acildeki yolk az da olsa görüyorum dedi bugün doktorum görünmüyor dedi korkuyorum 😞iki kaybım var daha önce 17 haftalık kistik higroma teşhisi konuldu kaybettim 7 haftalık da düşük yaptım