Bende de sıvı birikimi var doktorum sadece anestezi uzmanına mutlaka söylemem gerektiğini söyledi sanırım narkozu ona göre veriyor lar bilemedim geçmiş olsun bu arada bende şant takılı değil şuan sıkıntı verecek yerde değil sıvı demişti doktor en son