Pyz Merhaba, bir kız bebiş bekliyoruz ve hamileliğimden beri cildim çok kötü olmuş durumda 😢 bir türlü de geçmiyor düzelmiyor , aynı sorunu yaşayanlar var mı acaba ? İlaçta kullanamıyorum ne yapacağımı şaşırdım ..
minisinannesiiii Pyz aktarlarda kil satiliyo yeşil kil ondan alabilirsiniz hem doğal bide limonla yaparsaniz daha etkili olur
minisinannesiiii Pyz o birazda kişinin kendisine bağlı sanırım benimde kizim olcak ama tek bir sivilcem bile çıkmadı
kizannesiyimm Benim de cildim en başta mahvolmuştu hatta doktorum romatizmal bir durum bile olabilir ciddiyeye git istersen demişti ama gitmedim. Şu an 35 haftalığız ve bayağı düzeldi. Oynayıp yara yaptıklarım iz yaptı sadece ama onlar da geçiyor yavaş yavaş.