Asel12300
Ben çok kolay bi süreç geçirdim odaya geldiğimde kendim kalkmak istedim hatta 🙂 3. Gün sonra kendi işimi kendim görebiliyordum 2 günlükken bebeğimi hastaneye bile götürdüm ayaklanip🙂 Sütümde hemen geldi emzirmeye başladığımda zorluk yasamadim.🥰