Tueaksy Mervedez159 bendensin sen bende 37+6 yım hiç almadım kilo 😃bebeğin aliyosa sıkıntı yok yani haftasiyla uyumlu gidiyosaswnin kilo almamak normal sayirllir
Zehragniken Mervedez159 36 haftaligim bende 2 kilo aldım Bebeğim haftasiyla uyumlu. O yüzden bebis alıyorsa sıkıntı yok canım 😃 hatta canima minnet
yarenscskn Ne kadar güzel. 77 kiloyla kaldım umarım bende almam. Eğer bebişin kilosunda bi problem yoksa normal bence🐣