Fatos4478 Hamile iken covit pozitif olanlar var mı? Bu yeni yayılım içinde pozitif olan var mı? Dr nasıl bir yol izledi bilgisi olan var ise dönüş yaparsanız sevinirim.
FKHA Fatos4478 ben pozitiftim 2 hafta önce öğrendim. Parol ve kan sulandırıcı iğne vurdum 10 gün boyunca
EsraBaykara Fatos4478 33.haftamda oldum. Ağrım ateşim olursa parol içebileceğimi söyledi doktorum. Oksapar kan sulandırıcı iğne yazdı 10lu onu kullandım. Birde bol su ,dengeli beslenerek atlattım şükür.
EsraBaykara Fatos4478 evet zaten ilk öyle başladı. Boğaz gıcıklanması, öksürme isteği, su gibi burun akıntısı, burun tıkanıklığı.. 1 gece titredim üşüdüm ama ateş ölçmedim. 3-4 gün böyle geçti halsizlikle. Sonra düzeldim. Size de çok geçmiş olsun..
gmzzmg Ben 30. Haftamda oldum ağrı ateş durumunda parol alabiliyorsun, 10 gün kan sulandırıcı iğne ve youplus c çinko propolis kullandım doktorumun isteğiyle
YeniGebe96 Ben yeni atlattım biraz ağır geçirdim çok fazla sırt ve baş ağrım oldu. En sonunda serum taktırdım bana çok iyi geldi bol C vitamini sağlıklı beslenme.
gmzzmg Fatos4478 dediğim takviye suya atılıyor bir karışım yani. Doğrudan propolis tüketilebilir mi bilemem