Mehtapkz Zehrakomut merhaba canim de vitaminm 8 ken kimyasal gecirdim kimyasal gecrdgmde direk d vitaminime bakmisti doktor ve 8 cikti 1 sene d vitamini kullandim 45 e yuksldi smdi hamileyim saglikla ilerlerse canm insallh sende guzel haberleri alirsin
Mrsfly Zehrakomut hayır canım d vitamini tek başına engel olmak zorunda değil benim 8 di. Ama tabii önemli bi vitamin mutlaka doktora gidip takviye al.
aynenkezoaynen Zehrakomut hamile kalmana engel olmaz ama tutunmayı zorlaştırır tutunsada hamilelik sürecinde zorlanırsın çok önemli bir vitamin değeri düşükse mutlaka takviye kullanmanı öneririm benim 5ti aylarca kullandım zadevital D3+K2 öneririm
Gizeem45 Zehrakomut doktorum genel taramada yaparken ilk baktığı testlerden biriydi önemli oldugunu söyledi yumurtalık ve rahimin güclenmesi icin sartmış 😇 hamile gecen ay kullandım. Bu ay kendiligimden hamile kaldım 😇 ve d vitaminine devam ediyorum 😇
excitedmom- Zehrakomut ben bı kimyasal geçirmiştim ondan sonra d vitaminimin eksik olduğunu öğrendim sebebinin bu olduğunu düşünmüştüm. Bı çok yerde de gördum okudum tek başına olmasa da engelmiş