Btl-Als Zehragniken Teşekkür ederim canım valla 38 haftalkla gittim ama 35 haftalkla uyumlu çıktı 2 kilo doğurdum sağlığı çok şükür yerinde ama enfeksiyon kapmışm bende oda oyzden gelişmemiş
Yeniesyenianne Btl-Als ne enfeksiyonu acaba bende 38. Haftadayım 2 hafta geride bebeğim 😓 Sezeryan mı oldunuz suni sancıyla mı doğdu?
Btl-Als Yeniesyenianne normal enfeksiyon olmuşuz idrardan suniyle kendi sancim eklendi doğdu ama çok zor oldu bi ara sezaryen olcaktm okarara varılmştı