Ben de bunu duymuştum ve sancılarım sırasında kusma olunca hızlıca hastaneye gittim. 7 cm’di açıklığım. Hastanede tekrar kustum. Toplam 2 veya 3 kez. Sonra bebek bariz bi sesle aşağı indi guluk guluk diye :) sonrasında da doguma alındım. Kusma varsa oyalanmadan gidin derim.