Sun-07 Banada tüketip gel dediler ama bende işe yaramadı çünkü tatlı çikolata vs. seven tüketen biri değilim. Sonrasında yemedim öyle gittim devamlı takla attı, gösterdi her yerini oğluşum. Bana çekti oda galiba. Hoşlanmıyor tatlıdan. Perinatoloji bölümüne gittim özel hastaneye , neredeyse 45 dk uğraştık hiç dönmemişti görememiştik o yüzden. 🌸🙈 Hayırlısı olsun sizin içinde. 💙