Kızlar bir şey soracağım benim bebeğim dün öğlen vakti aşşırı hareketliydi ve göğsümün hemen alt kısmı, rahmimin en üst kısmının özellikle sol yanı, bayağı ağrıyordu bebeğin hareketliliğinden dolayı. Bu akşam yine hareketlendi minik. Ve yine aynı şekilde rahmimin üst kısmı sol tarafım ağrıyor. Bunaulr yalancı kasılmalar mı oluyor? bebek hareketleri sebebiyle kasılma yaşayan oldu mu daha önce?