Kızlar çok kötüyüm 3 gündür dişim felaket ağrıyor tuzlu sirkeli su ile gargara yapıp geçiriyorum ama bugün geçmedi şimdi parol içtim belki geçirir diye çok kötüyüm akıl verin ne yapabilirim k.dogum Dr özel klinik ona yazdım karanfil koyabilir miyim bebeğe zarar verir mi diye diş Dr gitmelisin dedi ama bu haftada birşey yapılır mı birde kan sulandırıcı hap ve iğne kullanıyorum